Congrats !

Babe....

kamu tahu kan..aku treated kamu nothing else but a best friend..aku cakap yang baik2 pasal kamu even kamu selalu tikam aku dari belakang. I still remember all the things that u shits on me. aku xpernah burukkan kamu hinggalah sampai aku hilang kesabaran.. aku tulis dalam blog pon aku xpernah mention nama kamu..tp kamu burukkan aku sejak sekolah lagi..kamu siap canang2 nama aku sampaikan ada segelintir pandang serong pada aku..tp aku tetap bersabar dan syg kamu. I think u know the best what have u been bitching about me.have u wonder why I didnt use it against u?I DON'T BCOZ IM NOT U.

kamu tahu tak, aku menangis sebab kamu, sebab kamu suka hina aku.sebab kamu cakap aku ni jahil xda agama hanya kerana kamu cakap aku xpernah sembahyang hanya kerana aku ponteng sembahyang berjemaah kat sekolah. kamu cakap aku bitch sebab aku ada couple disekolah..terima kasih kalau kamu berniat mahu buat aku menangis dan sakit hati.. yess kamu berjaya dengan DEGREE/MASTER/PHD dalam cita2 kamu itu.congrats.

u are my friend..people buy your shits.mereka tidak mempersoalkan apa yang kamu cakap sebab kamu berpengaruh.fine.now u lost nothing..just a friend.not big deal i guess.

Komentar

Postingan populer dari blog ini

kamus cowok !

Jejak Panjang Seni Lukis Modern Indonesia part.2

Mickey Mouse